Brändi ajalugu

Kaubamärgi ajalugu

Polti ajalooline kaubamärk — pöial vabastamas aurupilve — on tugevalt juurdunud ja hästi tuntud nii Itaalias kui ka väljaspool Itaaliat, seda eriti tänu mitmetele sponsoritele spordivaldkonnas, eriti jalgrattaspordis.

Polti arutleb klientidega oma moto “Piùfacile, piùfelici” (lihtsam, õnnelikum) kasutusele võtmise üle, et väljendada oma pühendumist igapäevaelu hõlbustamisele läbi järjest tõhusamate ja kõrgekvaliteetsemate kodumasinate.

Polti innovatiivne jõud koondub uue moto „innovativebynature“ alla: kaubamärk, mis usub loodusesse, austab seda ja on loodusest sündinud.

Kaubamärk ja selle logo sai inspiratsiooni konkreetsest ja olulise tähtsusega episoodist Polti ajaloos: ohutuskorgist. Patent, mis võrreldes konkurentide toodetega oli innovatiivsem ja tulevikku vaatavam. Sõna „Natural“ (loomulik/looduslik) meie motos väljendab selle maailma lihtsust, kus me elame, ja austust nii inimeste ja keskkonna vastu. „Home feeling“ (kodune tunne) on tunne, mis viitab Itaalia perekondadele, nende väärtustele ja spontaansusele.